
Macera Avcıları, yardımınıza ihtiyacımız var!
Module 31.5 yaklaşıyor ve size yepyeni özelliklerini tanıtmak istiyoruz! Yeni içeriği önceden deneyip bize erken dönemde geri bildirim sağlamanızı çok isteriz!
M31.5 Mimic Shard ve Lurker Shard’da
M31.5 Önizlemesi Mimic Shard ve Lurker Shard’da erişilebilir olacak. Şimdilik bu testi sadece PC platformunda yapmaya karar verdik.
Yeni içerik şunları içeriyor:
Slaughterhouse Arena – sizi dalgalar halinde gelen yaratıklara, bosslara ve diğer maceracılara karşı hayatta kalmaya zorlayan yeni bir etkinlik.
Xbox Controller Desteği – tam konsol arayüzünü PC’ye getiriyoruz. Xbox kontrolcünüzü takın ve hemen başlayın!
Master Dungeon/Trial Liderlik Tablosu – performansınızı takip edin, hasar, iyileştirme ve daha fazlasında kendinizi nasıl konumlandırdığınızı görün.
Illusion Genişletmeleri – Trail ve Footprint illüzyonları, Illusion inceleme modu ve daha fazlası.
Module 31.5, Ağustos ayı sonuna doğru çıkması planlanıyor ve bu içeriği size erken sunmaktan çok heyecanlıyız.
Geri Bildirim Sağlama
Mimic/Lurker Shard açılır açılmaz Discord sunucumuzdaki #announcements kanalında bir duyuru yapacağız. İçinde geri bildirim verebileceğiniz bağlantılar olacak.
Lütfen mümkün olduğunca yapıcı olmaya çalışın. Özellikle aşağıdaki konulara odaklanmanızı rica ediyoruz:
Slaughterhouse Arena: Sunucu Performansı, Ekonomi dengesi, Arena Ödülleri, Arena Zorluğu. Diğer geri bildirimler de hoş karşılanır fakat oyun içi mekaniklerle ilgili geri bildirimler etkinliğin gelecekteki bir tekrarında değerlendirilebilir.
Xbox Controller Desteği: İşlevsellik, Kullanıcı Arayüzü.
Master Dungeon/Trial Liderlik Tablosu: İstatistik takibi, Anlaşılabilirlik, İşlevsellik, Kullanıcı Arayüzü.
Illusion Genişletmeleri: Yeni illüzyonlar hakkındaki düşünceleriniz, Koleksiyon sayfasının anlaşılabilirliği, Görsel hatalar, Önizleme Modu. Illusions ile ilgili bilinen sorunlar üzerinde çalışıyoruz:
Illüzyonlar düzgün görüntülenmiyor; sadece karakter seçim ekranında ve ekipman sekmesinde silahlar gözüküyor.
Illüzyonların görünümü, takılı olan Zırh/Moda/Silah modeline göre değişiyor.
Silah Illüzyonları tüm silah modellerine tutarlı şekilde uygulanmıyor.
Binme sırasında ve Illüzyon yeniden takılırken Illüzyon olması gerekenden farklı şekilde gösterilebiliyor.
Bazı bineklerde Illüzyonlar uygulanıyor ve olması gerekenden farklı görünüyor.
Bazı durumlarda Zırh/Silah Illüzyonları kısmen uygulanıyor.
Thay’s Slaughterhouse Arena
Yeni etkinlik
Başlangıç Tarihi: 18 Temmuz 2025, 7:30 AM PT
Bitiş Tarihi: 21 Temmuz 2025, 7:30 AM PT
Thay’s Slaughterhouse Arena kapılarını açtı ve yeni bir meydan okuma arıyorsanız, burası tam size göre. Slaughterhouse Arena’ya erişmek için Tyraturos - Tower District bölgesindeki Harper Tesser’a yaklaşın. Onun yeni bir Etkinlik Görevi olacak: ‘The Slaughterhouse Arena’.
Module 31.5 çıktığında Thay’s Slaughterhouse Arena, zamanlı ve tekrarlayan bir etkinlik olarak oyuna eklenecek. Bu etkinliğin ne zaman olacağını size daha sonra bildireceğiz.

PVE ile Başlangıç
Slaughterhouse Arena, M28’deki Arena of Blood’a benzer bir başlangıç yapıyor, ancak çok daha genişletilmiş ve geliştirilmiş, tekrarlayan bir etkinlik olarak tasarlanmış. İlk karşılaşmanız birkaç dalga ve bir boss savaşı ile başlar, böylece Arena’nın konseptine alışabilirsiniz. Sonraki girişlerinizde dalgalar artar ve tanıdık mekaniklere sahip yeni bosslar ve yaratıklar gelir.
Solo katılım mümkün, ancak amacımız parti kurmanız - her tur giderek zorluk artar. Her tur geçtikçe yaratıkların canı ve hasarı artar.
Neyse ki, 3 turdan sonra partiniz 62 farklı güçlendirme arasından 3’ünü seçebilir ve meydan okumayı biraz kolaylaştırabilir. Seçilen güçlendirme tüm partiye uygulanır, bu yüzden iletişim çok önemli. Her 3 turda bir güçlendirme kazanırsınız, 48. turda ve 50. turda son güçlendirmeyi alırsınız, sonrasında güçlendirme verilmez.
PVE kısmı iki görevle erişilebilir: günlük görevde 100 yaratık, haftalık görevde 25 boss yenmeniz gerekir.
Düşmanlarınız güçlenirken, her tur tamamlandıkça ödüller artar. Daha çok tur tamamladıkça daha fazla Mark of the Slaughterhouse kazanırsınız.

Mark of the Slaughterhouse
Görevleri tamamlamak ve dalgalardan sağ çıkmak size Mark of the Slaughterhouse verir. Slaughterhouse Quartermaster’dan çeşitli ödüller alabilirsiniz. Yeni eşyalar arasında 30 Mark of the Slaughterhouse karşılığında alınabilen Token of Blood vardır.
Token of Blood, Slaughterhouse Arena’nın PVP kısmına giriş için gereklidir.
PVP Aşaması
Tüm Slaughterhouse Arena görevlerini tamamlamak için bir PVP maçına da katılmanız istenecek. Kazansanız da kaybetseniz de, sadece katılmanız yeterli; yani PVP’den kaçınanlar için tek seferlik bir deneyim.
Neverwinter’da iki yeni PVP modu var: Duel – 1v1 ve Team Duel – 2v2. Tuzaklar ve oyunculara avantaj sağlayacak öğelerle dolu bir arenada mücadele edeceksiniz.
PVP’ye erişmek için önce PVE görevini tamamlamış ve Token of Blood’a sahip olmanız gerekir. Token of Blood normalde Arena Satıcısından alınabilir, ancak test kolaylığı için Önizleme Mağazasında da mevcut.
Bir PVP maçı kazanmak 60 Mark of the Slaughterhouse verir, böylece yatırdığınız markayı ikiye katlayabilirsiniz.
PVP Oynanışı
Bazılarınız uzun zamandır yeni PVP içeriği bekliyordu; burada dürüst olmak gerekirse, bu PVP modu ekibimizdeki tek bir geliştiricinin “tutku projesi” gibi bir şey. Gelecekte daha fazla PVP içeriği planlarımız var; bu, “suları test etme” adımı.
Maç sırasında tüm oyuncular Item Level 85,000’e göre ölçeklendirilir ve birbirleriyle savaşırlar. Oyuncular mevcut item level’a göre eşleştirilmez. Ölçeklendirme biraz denge sağlar ancak buildler önemlidir, bazı dengesiz kombinasyonlar görebiliriz ve bunları duymak isteriz.
PVP popülaritesini artırma girişimini umarız beğenirsiniz, gelecekte bununla ilgili güzel fikirlerimiz var. Ayrıca “tear jar” için daha fazla gözyaşı bekliyoruz.

Master Dungeon ve Trial Liderlik Tablosu
Üst menüde yeni bir buton eklendi: Leaderboard. Açtığınızda Dungeons ve Trials için iki farklı sekme var. Şimdilik sadece Master seviyesindeki içerikleri kapsıyor.
Sıralamada; sıralamanızı, tamamlanan sayısını, bir koşudaki en yüksek hasar, en çok düşman öldürme, en çok engellenen saldırı ve en çok iyileştirme miktarını görebilirsiniz.
Leaderboard, örneğin ‘Lair of the Mad Dragon’ koşusunda en fazla hasar verenleri görmek için ‘Damage’ butonuna tıklayarak sıralanabilir.
Daha önce yapılan Dungeon ve Trial koşularınız bu tabloya dahil edilmez.

Xbox Controller Desteği
Xbox kontrolcünüzü takın ve hemen başlayın; tam konsol arayüzünü PC’ye getiriyoruz. Aynı sezgisel düzen, optimize edilmiş gezinme ve sürükleyici deneyimi, nerede oynarsanız oynayın yaşayın.
Şimdilik sadece Xbox kontrolcülerini desteklemeyi amaçlıyoruz, diğer üçüncü parti kontrolcüler çalışabilir ama garanti vermiyoruz.
Illusion Genişletmeleri
Armor illüzyonları ve Phantasmal Capes’den sonra yeni bir Illusion genişletmesi geliyor. Appearance sekmenizde yeni bir Illusions sekmesi göreceksiniz. Burada Armor Visual Effect, Weapon Visual Effect, Trail Visual Effect ve Footprint Visual Effect bulunuyor. Artık Fashion’da olduğu gibi Illusion’ları da önizleyebilirsiniz (şu an sadece zırh ve silahlar için).
İki yeni Footprint var: Stardust Echoes ve Serpent Step. Bunlar 4 farklı renk çeşidiyle toplamda 8 Footprint oluşturuyor. Footprint’ler yükseltmeye ihtiyaç duymazlar, tek seviyedirler. İçimizde şaka olarak “ilk seviye sol ayak olabilir” dedik ama aslında yıldızların her adımda kalmasını istedik.
İzler sadece Slaughterhouse Arena’da elde edilebilir.
Ayrıca iki Trail var: Serpent Tail ve Astral Trail. Bunlar da 4 renk çeşidi ve 2 seviyeye sahip. Daha parlak bir hale yükseltilebilir ve yürürken etrafınızda spektaküler bir dalga gibi görülebilir.
Böyle güzel Serpent ve Astral teması, doğal olarak zırh ve silah karşılıkları olmadan yayımlanamaz, bu yüzden yeni illüzyonlarla aynı tarzda tam bir zırh seti ve silah da geliyor, her biri üç seviyeli.
Son olarak, tüm Illüzyonları yeni bir Koleksiyon sekmesine ekledik ve Footprint- ile Trail Illusion filtrelerini Tarmalune Trade House’un Fashion sekmesine ekledik.
Not: Görsel görünümler, ekipmanın tipi ve modeline göre değişebilir.
